Sluit een abonnement af bij But First Coffee en in 3 simpele stappen zet jij koffie voor het hele bedrijf. Je krijgt een all-in prijs. Geen hoge aanschafkosten of dure monteur. Jij betaalt gewoon per kopje, easy toch?
Vragen over ons koffie-abonnement?
Dit zijn de veelgestelde vragen
Het is ons streven om een storing nog dezelfde dag op te lossen.
Netstroomstekker type F.
Twee weken vanaf het moment van aanvraag tot plaatsing. Mits alles voorradig is en de voorbereidingen zijn getroffen.
Het is niet mogelijk gebruik te maken van andere koffiebonen dan die van Café Primero. De apparaten worden zeer nauwkeurig afgesteld op de bij ons bekende bonen. Bij het malen houden we rekening met de hardheid van de boon, en voor de juiste sterkte wordt het aantal gram koffiebonen nauwkeurig afgewogen.
Bij een storing bel je naar ons servicenummer 035 – 695 03 81
Heb je nog vragen? Naar alle vragen
Wil je ook een koffie-boost op jouw kantoor?
Bereken jouw prijs