Warning: include_once(/var/www/vhosts/butfirstcoffee.nl/httpdocs/wp-content/plugins/advanced-custom-fields-pro/pro/acf-ui-options-page-functions.php): Failed to open stream: No such file or directory in /var/www/vhosts/butfirstcoffee.nl/httpdocs/wp-content/plugins/advanced-custom-fields-pro/includes/acf-utility-functions.php on line 154

Warning: include_once(): Failed opening '/var/www/vhosts/butfirstcoffee.nl/httpdocs/wp-content/plugins/advanced-custom-fields-pro/pro/acf-ui-options-page-functions.php' for inclusion (include_path='.:/opt/plesk/php/8.0/share/pear') in /var/www/vhosts/butfirstcoffee.nl/httpdocs/wp-content/plugins/advanced-custom-fields-pro/includes/acf-utility-functions.php on line 154
Veelgestelde vragen (FAQ) | But First Coffee

Vragen over ons koffie-abonnement?

Dit zijn de veelgestelde vragen

Hoe werkt het

But First Coffee is mogelijk vanaf 5 medewerkers.

Het maximaal aantal medewerkers/gebruikers is 100+.

Vanaf 50 gebruikers adviseren wij een extra machine.

Bij meerdere verdiepingen is het ons advies om ook meerdere apparaten te plaatsen.

Bel ons en wij zorgen voor reparatie of een nieuwe machine.

Als je gebruik wilt maken van een andere melange van Café Primero dan kan dit. Wij maken een afspraak om de machine aan te passen.

Het is niet mogelijk gebruik te maken van andere koffiebonen dan die van Café Primero. De apparaten worden zeer nauwkeurig afgesteld op de bij ons bekende bonen. Bij het malen houden we rekening met de hardheid van de boon, en voor de juiste sterkte wordt het aantal gram koffiebonen nauwkeurig afgewogen.

Het verbruik wordt aangepast afhankelijk van het aantal gebruikers.

Samen bespreken we de mogelijkheden.

De contractduur is 6 jaar maar wel bespreekbaar.

Bestellen

Neem eens een kijkje in onze webshop. Wij leveren naast koffie nog veel meer. Denk aan koude dranken en snacks.

1 koffiemelange van Café Primero is inbegrepen.

Maar natuurlijk kan dat. Laten we een afspraak maken.

Via onze webshop.

Bestel 1 doos koffie extra zodat er altijd voldoende voorraad is.

Instellingen

Met behulp van Connect Me kun je eenvoudig online aanpassingen doorvoeren.

Onze monteurs komen op bezoek om de instellingen te wijzigen.

Via Connect Me is bij te houden wat het verbruik is.

Dan bekijken we dit verbruik en maken we een nieuwe schatting.

Wat heb ik nodig?

Voor de aansluiting is er een wasmachinekraan nodig met een terugslagklep op de waterleiding.

Het is wel ons advies om een aparte stroomgroep te gebruiken voor de koffiemachine.

Netstroomstekker type F.

Leeg weegt de machine 30 tot 40 kilo.

Ja, ze hebben een eigen router welke wordt aangesloten op het internet.

Twee weken vanaf het moment van aanvraag tot plaatsing. Mits alles voorradig is en de voorbereidingen zijn getroffen.

Service en onderhoud

De kosten voor nieuwe onderdelen zijn inbegrepen bij het all-in abonnement.

Bij een storing bel je naar ons servicenummer 035 – 695 03 81

Het is ons streven om een storing nog dezelfde dag op te lossen.

Indien nodig komt er een operator of monteur langs om de machine te repareren.

2 keer per jaar komt er iemand langs om onderhoud te verrichten aan de machine.

Jouw boost op de werkvloer!
koffieboost

Wil je ook een koffie-boost op jouw kantoor?

Kun jij ook niet langer wachten? Laat je leiden door de geur van koffie en blije medewerkers!

Bereken jouw prijs